Pengikut

Rabu, 18 Disember 2013

RUNNING MAN : the best ever programme show

Hey... siapa kat sini yang memang betul-betul dah addict dengan RUNNING MAN.. aku adalah antara salah seorang peminatnya.. Aku langsung tak boleh miss dengan episod RUNNING MAN.. dari episod 1 hinggalah sekarang iaitu episode 176..dan semua part aku masih ingat.. haha.. adicct sampai macam tu sekali.. aku pun tak tahu kenapa.





Sebenarnya adik aku yang kenalkan aku dengan program show ni.. mula-mula tu aku maki la jugak dia sebab tengok citer yang entah apa-apa. Tapi bila aku dah tengok aku pulak yang dop bertapa depan lappy tu.. sampaikan setiap minggu aku akan update dengan setiap perkembangan baru mereka.. Aiyoo kalau belajar macam ni kan bagus.. sure dekan ni.. haha..
 

Sekarang ni kawan-kawan aku pulak yang dop cakap citer ni entah apa-apa.. then aku cakap la. tak tengok lagi memang tak rasa tapi bila dah tengok memang tak mampu nak berundur dah.. kadang-kadang aku pun tak faham macam mana aku boleh addict sampai macam tu sekali..Pandai betul pendekatan yang mereka gunakan untuk tarik perhatian kita kan..

Meh aku story mory sikit mengenai RUNNING MAN
  • Running Man adalah rancangan variety show yang famous amous di korea sana ye.
  • Terdiri daripada 7 ahli tetap. Semua ahli RM adalah artis korea. Jae suk, Ji hyo, Jong kook, Kwang soo, Haha, Kang gary dan Suk jin. 6 kumbang 1 bunga katanya.
  • Tiap episod akan ada artis jemputan yang datang untuk mencabar ahli ahli RM tersebut. Artis jemputan adalah surprise katanyaaa. Tapi kadang kadang ahli RM tau juga.
  • Tiap episod akan ada mission yang berperingkat. Mission 1,2,3 sampailah mission last
  • Mission last adalah mission dimana diorang akan menyingkirkan kawan kawan diorang dengan helah diorang sendiri. Kat sini lah bermulanya announcement seperti 'Kwang Soo out!'. Sape yang kekal dia lah pemenang.

Running Man members. Kwang soo, Suk Jin, Haha, Jae Suk, Jong Kook, Gary, Ji Hyo.


Jae Suk. Ahli RM yang paling hebat dengan helah and taktik dia. Sometime aku suka dia. Kadang kadang tak suka. But most of the time aku suka. Hihihi



 Ji Hyo. The only woman in RM. Sangat lincah dan pandai kenakan orang dengan taktik dia. Walaupun ramai je artis jemputan wanita yang datang kat RM ni tapi mostly tak bole nak compete dengan Ji Hyo sebab Ji Hyo ni dia bertenaga sikit. Yang penting tak control cun.


Kwang Soo. The giraffe and also the betrayer. Kwang soo ni la sebenarnya penyeri dan pak lawak dalam RM ni. Semua sebab gaya dia yang huru hara tu memang dah bole buat orang gelak dah. 


Yang ni adalah antara ahli-ahli dalam RUNNING MAN yang mostly aku suka la sebab perwatakan mereka.. their true side..running man ni citer dye laen skit dengan tv show yang ada kat malaysia...ahli2 running man ni sporting and paling penting kelakar gila..

So setakat tu je la aku boleh storu pasal mereka ni dan aku harap ni program show ni tak akan pernah tamat.. haha boleh...
ok Choww

Tiada ulasan: