Pengikut

Isnin, 17 Disember 2012

kawan macam.. !!!!

dah lame rasenye xupdate blog ni.. so kali ni aku nak update blog aku dengan cerita kawanaku..orang cakap pengalaman  boleh mematangkan kita....
Ya memang mematang kan aku... aku stuju 100%..sebab daripada pengalaman tu la aku kenal sapa kawan-kawan aku... susah nya bile hidup di perantauan.. jauh ngan mak ayah...
Ingat bile jauh..kawan boleh tolong.. ye la jadi pendengar masalah.. support kewangan...tapi.. rupenye..
diorang nak aku bile senang je... time susah.. aku terkontang-kanting sorang-sorang.. x der yang sudi beri telinga untuk dengar masalah aku... sedih..ye la bile kawan yang dah lame kenal buat macam tu.. mungkin selama ni aku x prasan perangai mereka selama ni.. aku rasa aku buta dalam memilih kawan...

Atau mungkin hati ku ni terlalu lembut.. smpaikan orang lain boleh pijak kepala aku... tapi aku xder la lembut sangat... aku cuma sayangkan mereka... sebab tu bile mereka ada masalah..aku tolong..
tapi bile aku ada masalah.. dyorang buat buta tuli je...
sedih sangat...  baik kawan yang rapat dengn aku pulak.. sanggup bagi pertolongan dan ambik berat pasal aku...tapi BFF aku sendiri...
Tapi BFF ke macam tu.. aku rasa macam x je...
skunk ni aku sedar.. dan pengalaman tu yang sudah mematangkan aku...aku dah tau macam mane mereka sebenarnya..dan aku harap aku x kan jumpa dah orang macam mereka... :'(

 Dan skunk ni... Ou keep it up.. Lets Bygones Be Bygones.... teruskan berjalan ke hadapan.. ramai lagi yang boleh jadi kawan aku.. ;)


Tiada ulasan: