Pengikut

Jumaat, 9 Disember 2011

kene baca ni... untuk renungan

 

aku tak faham betul ngan manusia zaman sekarang. Sanggup mereka sebagai anak menghendik, marah dan biar ibu mereka menagis di tempat awam. memang betul anak derhaka. Besar sangat ke  kesalahan yang si ibu ni dah buat.. adakah sebesar pengorbanan ibu pada anak2 nya.  Mungkin betul la sekarang ni dunia akhir zaman.... aku pun x nak lah citer lebih2 sbb bende ni bleh blaku kat super orang bile perasaan marah mula kuasai diri.. nauzubillah... tapi ingt la walaupun semarah pun korang jangan la sampai lepas kat si ibu.. walaupun itu memang salah ibu... tapi korang x leh la nk salah kan ibu... kecik hati ibu nanti.... ingat la... korang membesar pun sebab ibu... tanpa ibu. korang x kan ada atas muka bumi ni tau...
so renung2 la... 

just renungan untuk korang... mane yang dah tesesat 2, kembali la ke jalan yang benar..

Tiada ulasan: